Saturday, August 1, 2015

Jaký pro mě byl "červencový experiment" a blogový plán na srpen

Je prvního srpna a vůbec mi nepřijde, že už je to měsíc od doby, co mě napadl "červencový experiment" - tedy psaní článků třkrát týdně, pokaždé s určitou tématikou. Záměrně jsem to limitovala měsícem, protože jsem to prostě chtěla zkusit. Chtěla jsem zjistit, jestli by mě takové psaní na konkrétní dny a většinou konkrétní témata bavilo a jestli jsem ochotná a schopná tomu věnovat tolik času. A docházím k tomu, že ano, ano a ano. Asi bych to přirovnala ke cvičení - občas se vám nechce jít, ale pak jdete a cítíte se skvěle. S těmi články jsem to měla podobně. Měla jsem spoustu chuti a spoustu nápadů, ale občas se mi pak do psaní nechtělo, ale sedla jsem si k tomu a pak už to šlo víceméně samo. Pomohlo mi to trochu si zorganizovat čas a být produktivnější a vnímavější. Jde to trochu ruku v ruce i s tím, že poslední víc jak týden jsem měla limitovaný internet a tím i počítač, a mám v plánu to vědomě omezovat i nadále. Prostě ten čas strávený na mobilu a počítači víc rozdělovat od toho, který strávím mimo něj...

Tím se každopádně dostávám k srpnu a k tomu, že bych v pravidelném psaní ráda pokračovala. A zase to "limitovala" jen na srpen, protože bych ráda, aby každý měsíc byl trošku "uzpůsobený" tomu, co budu dělat a kde se budu nacházet. Jsem teď ve vlaku, na cestě domů a čekají mě čtyři týdny ve jménu krátké dovolené, Letav, návštěvy Radanových rodičů a dalších malých výletů a setkání s přáteli a rodinou. Srpen tedy bude omezenější na recepty, protože na cestách asi nebudu mít možnost péct cupcaky a cheesecaky a další dobroty, určitě ale alespoň nějaké budou! Svatební téma nebude každý týden, ale prostě tehdy, když budu mít reálně o čem psát. Mám spoustu námětů na články od vás (uvítám další :)) a budu trávit čas aktivitami, o kterých určitě bude zajímavé psát a vás by zase (snad) mohly bavit číst :).

Články tedy zase budou vycházet v pondělí, čtvrtek a sobotu/neděli s tím, že se může stát, že občas to možná bude spíš takový "foto-report", než sáhodlouhý text. Těším se moc a těším se, že u toho budete se mnou :).

Co plánujete v srpnu vy? :)

... a na závěr ještě malá pražská gastrotour. Chodila jsem pěšky vkuse sem a tam po (širším) centru, z podniku do podniku a moc jsem si to užila... Navštívili jste některé z těchto podniků? Který je váš nejoblíbenější? Nebo máte jiné favority? :)

Dopoledne jsem trávila s jednou moc sympatickou slečnou v kavárně Ivety Fabešové na Belgické. A bylo tam krásně a příjemně! Měla jsem malinový mousse s bílou čokoládou, kamarádka mangovo-kokosový mousse a oba dortíky byly vynikající. Lehké, vláčné, svěží. A cappucino výborné! Příště zkusím nějaký z těch čokoládových :).



Oběd jsem si nakonec dala v sushi-time, pad thai, ale nefotila jsem to, ani nevím proč :). Každopádně na další kávičku a limonádu jsem zašla do své oblíbené Styl&Interiér na Vodičkové. Limonádu z lesního ovoce, s vanilkou a badyánem mi doporučila servírka a strefila se mi do chuti. Na výběr jich tam mají asi osm a všechny zní moc zajímavě a chutně... Jen cappucino mi tentokrát moc nechutnalo, i když ten roztomilý hrneček to zachraňoval :)).



A pak jsem šla do Masa a Koblihy na Petrské. To byla sranda, protože jsem vůbec nevěděla, kde to je, a hádala to podle ledabylého nahlednutí do google maps, když jsem ještě měla wifi. Přišla jsem tam a viděla jen maso, klobásy, jitrnice a tak. A pak jen takovou malou misku s koblihama stejného druhu. Koukala jsem na dva pány za pultem, oni koukali na mě a po pár sekundách se mě ptají, co bych ráda ... a já zmateně ... "No... koblihu." A pán se rozesmál, že to stačí říct hned a že si mám jít sednout kam chci, že mi ji přinesou. Bylo to vtipný, kažodpádně kobliha byla dokonalá. Fakt, od těsta až po vynikající vanilkovou náplň. Sbíhají se mi sliny jen, co o tom píšu ...


.. a pak už jsem jela na letiště vyzvednout Radana a Radan měl chuť na steak, tak jsem ho vzala do Čestru. Měli jsme dohromady tatarák jako předkrm a Radan steak ze svíčkové a já steak z velkého ořechu. Byl to úžasný zážitek, od prostředí, přes profesionální obsluhu až po úžasně připravené jídlo... Jen v takových podnicích se nám vyplatí přepočítávat na norské koruny, což v Norsku naopak zásadně nedělám :). Nejvíc mě zaujal můj steak z velkého ořechu, ale taky jejich bramborová kaše! Radan se ještě dnes celý den usmívá, když si vzpomene na naši včerejší večeři ... :)



2 comments:

  1. If Café mám v Praze moc ráda! A z dortíku snad nejvíc pistáciový mousse. A o těch zmrzlinách ani nemluvím! Minulý rok, jsem tam snad byla 5x během dvou týdnů :D

    ReplyDelete
  2. Terezko, tak tedy na Belgické bych si asi taky pochutnala, vypadá to báječně... ano koblihu bych taky zbaštila a dokonce bych tam trefila... a Čestr... to musí být super ... fotky jsou tak úžasné... miluju tatarák a k tomu píííívo !
    Terezko, užívejte si dovolené v pohodě!
    Jarka

    ReplyDelete